Du er ikke logget ind
Del
Tilbage
Billede af materialet Marketing B
Bog
Marketing B

Af Søren Seest Marquart

Forlaget skriver: Marketing B er en grundbog til faget afsætning på B-niveau. Bogen følger fagets kernestofområder og giver et godt overblik over fagets værktøjskasse.De enkelte kapitler er tænkt som moduler, så kapitlerne kan gennemgås i den rækkefølge, som den enkelte underviser finder hensigtsmæssig og ud fra elevernes forudsætninger og interesser.Det anbefales at anskue de enkelte kapitler som et katalog af emner og stofområder, som man kan arbejde med i faget. Man kan med fordel gå i dybden med nogle emner og udelade andre.Alle begreber, teorier og modeller forklares på en pædagogisk måde, ligesom der er praktiske eksempler fra relevante virksomheder. Centrale begreber og definitioner er tydeligt fremhævet, så det er hurtigt at få overblik over fagets terminologi.Vær opmærksom på, at kapitlerne er fortløbende nummereret til A-niveauet, og at der derfor er enkelte huller i kapitelnummereringen for Marketing B.


Side
af

Log ind og få adgang

Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialet
Forfatter
Birte Ravn Østergaard
Michael Bregendahl
Morten Haase
René Mortensen
Søren Seest Marquart
Udgiver
Forlaget Systime
Udgivelsesår
2024
Faustnummer
CFUMAT1139943
ISBN-nummer
9788743328933
Materialetype
Bog